سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیسسس!!!

   

 

  1-بپرسید پاسخ خواهید گرفت، جستجو کنید پیدا خواهید کرد، به در بکوبید به رویتان باز خواهد شد

2- چاره مقابله با افکار همراه با استرس آن است که هر گاه چنین افکار نادرسی به ذهن شما خطور کرد اندکی تأمل کنید . چشمانتان را ببندید . یک نفس عمیق بکشید چشمانتان را به سمت بالا حرکت دهید و در ذهنتان بگویید: باطل.. باطل با این کار آن عامل استرس را در نطفه خفه خواهید کرد . این روش راه حل خوبی برای پیشگیری از هر گونه افکار منفی است.

3-نیرویی وجود دارد که تمام تصمیمات شمارا کنترل می کند، اینکه چه کاری انجام خواهید داد یا انجام نخواهید داد را تعیین میکند و اینکه در مورد وقایع زندگی تان چه احساسی داشته باشید را مشخص می کند و این نیرو نیروی اعتقاد شماست . وقتی به چیزی اعتقاد دارید به مغزتان فرمانی قطعی می دهید تا به طرزی خاص عکس العمل نشان دهد.

4-هم اکنون با آرامش و شادی و مسرت باطنی در رفاه و آسایش یکی و هماهنگ شده ام مطمئن هستم و می دانم که از این لحظه به بعد بسان مغناطیسی نیرومند قدرت فکری من احیاء می شود و خواسته های من در درون و در بیرون متجلی می شود .

5-تمرکز در مغز و نفس و باطن اعجازهایی را در زندگی تان خلق می کند که خود در آنها در شگفت می مانید . بادی که بر قایق شناور بر آبهای حیات می وزد یا آنرا به صخره ها می کوبد و یا به ساحل امن و نجات رهنمون می شود.

6-مهم نیست که اینک در جستجوی چه هستید مهم آن است که هر چه را میخواهید در باطن و درون شماست. آنچه را در جستجوی آن هستید صادقانه و با ایمانی راسخ طلب کنید تا جوابش را دریافت کنید این را دعای علمی می نامند وقتی که با ناله و زاری التماس می کنید این موضوع را قبول کرده اید که هنوز نمی دانید چه می خواهید و در نتیجه احساس ندانستن و کمبود بیش از پیش تنگنا و محدودیت و نکبت را به همراه می آورد.

7- اگر خود را به عشق و مهر پروردگار بسپارید مصونیتی برای خود ایجاد خواهید کرد که هر چه بخواهید همان خواهید ستاند.

8-  روزی سه یا چهار بار در مکانی آرام بنشینید و به مدت چند دقیقه این سخنان را تکرار کنید « من در دایره عشق و محبت پروردگار قرار دارم و رایحه هستی بخش آفریدگار مرا در بر می گیرد و نوازشم می کند و سرمستم می سازد و زندگی شاد و خوشی دارم و نام خدا را که به زبان می آورم احساس می کنم که او مراقب و حامی من است و هر مصیبت و بلایی از من دور می شود و مصونیت و امنیت پیدا می کنم .

9-   همان کار را انجام بده که از آن واهمه داری و میترسی و بی تردید مرگ و وحشت و هراست حتمی خواهد بود.

10-    بیشتر مردم نمی دانند که اگر همه نیروهای خود را بر یک جنبه واحد از زندگی خود متمرکز کنند چه قدرت عظیمی بلافاصله در اختیارشان قرار می گیرد.

11-  گاه آنچه مصیبتی بزرگ به نظر می رسد به عظیم ترین خیر و صلاح زندگیمان بدل می شود .

12-   آینده متعلق به کسانی است که به زیبایی رویاهایشان ایمان دارند.

13-  افکارتان را به حقایق محکم مبدل سازید . خواسته ناممکن وجود ندارد. به یاد داشته باشید خداوند به بندگانش قول داده است آرزوهای آنان را برآورده می سازد.

14- از همین الان می توانید متنظر وقوع معجزاتی در زندگی خود باشید . بیاد داشته باشید که باور و انتظار شما حکم چراغ سبزی را دارد که به سلولهای عصبی مغزتان علامت می دهد وضعیت جسمانی شمارا در جهت بهتر شدن تغییر دهند

15-  در دست گرفتن سطح آلفا و استفاده  هدفدار و کنترل شده از قوه تخیل سلامتی می آفریند .

16- متأسفانه انسان از استعداد مریض ساختن خود بیشترین استفاده را برده است بهمین دلیل اکنون بیمارستانها به شلوغترین مکانها تبدیل شده اند. شرکت های داروسازی گسترش بی رویه ای پیدا کرده اند و هزینه های زیادی بر دوش مردم و دولت گذاشته شده است . این در حالیست که استعداد انسان برای سالم ماندن یا شفا دادن خود دست نخورده باقی مانده است.

17-  در سطح آلفا قدرت نیمکره راست مغز چند برابر می شود و این نیروی تخیل شما را افزایش می دهد . وقتی شما با قدرت به تخیل بپردازید . انرژی را به سمت ایجاد وضعیت سالم و طبیعی هدایت می کنید .

18-    بخواه همیشه دریافت کنی جستجو کن تا همیشه بیابی

19-     آفریننده جهان به تلاشهای ما برای حل مشکلات آفرینش پاداش می دهد .

20-     دست به عمل بزن هر کاری را که باید انجام دهی انجام بده مدت پانزده دقیقه در سطح آلفا قرار بگیر تصویر وضع کنونی خود را در رو به رویت تجسم کن. این تصویر را حدود 15 درجه به سمت چپ بکش و به رفع مشکل خود بپرداز . کمی دیگر تصویر را به سمت چپ بکش و خودت را کامل و سرحال ببینی

 




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 88/6/8 توسط الهه اسکویی
درباره وبلاگ
bahar 20